Sonntag, 30. September 2012

Udfordringsopgave. del 1.




Del 1: planlægning og materialer
Jeg været ude at handle og fundet ud af hvor meget jeg egentlig har brug for. 

- værktøj de fleste har liggende
- sandpapir og en tilsvarende maskine
-møbelvoks
- lak
- maskine til at skære glas med
- et spejl
- evtl. træfarve


 Jeg har fået lov af min far til at bruge hans værksted, så det meste af værktøjet behøves jeg ikke skaffe.
Jeg har købt 60er 150er og 230er sandpapir og noget møbelvoks, spejlet jeg vil bruge fik jeg fra resterne hos et Snedker værksted. Så der sparede jeg en masse penge.
En maskine til at skære glas med kunne jeg også låne der.
Lakken er lidt vanskelig at skaffe, jeg har besluttet mig for en bestemt som min kæreste tideligere har brug til en af de møbler han har lavet, lakken er virkelig flot, da man nærmest ikke kan se at møblet er lakket. Desværre er den meget dyr (150 – 200 euro) og kan kun købes i store mængder, så den kan først købes når jeg har sparet nogle penge op.
Jeg tror jeg har fået fat i alt jeg skal bruge til projektet så jeg vil gå i gang med at slibe og vokse og så se hvor meget længere jeg kommer uden hjælp. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen