Dienstag, 2. Oktober 2012

Mandag d. 01/10

Til at starte med skulle alle indgredienser købes, det viste sig at være rimelig svært og det var hellerikke særlig miljøvenligt fordi jeg kørte rundt omkring i byen med bilen. Alligevel lykkedes det ikke at skaffe det hele. Det var desværre ikke muligt at skaffe blendede kakaobønner, så jeg var nød til at købe meget mørk økologisk kakao.

Ellers fik jeg det hele på seddlen
Min indkøbsvogn:                                            Minkærestes indkøbsvogn: 

Jeg havde regnet med at være meget misundelig på hans varer,.. det var jeg ikke alligevel, synes nu det ser godt ud hvad jeg har købt.

varerne til raw food var noget dyrere end de varer til "almindelig" kost. Jeg går udfra at rawfood ikke er meget dyrere til dagligt, det er måske lige starten der koster lidt penge, da der er så mange ting man har brug for,til at kunne starte op, eks. agave sirup, mandelmel, en masse kerner og nødder, soja. 


Madplan til manden 01.10.12:

Morgenmad: Frugt- jeg var ved at dø af sult inden aftensmaden, jeg havde jo ikke handlet ind til raw food ugen endnu, og når man sådan kigger rundt i sit køkken er der ikke særlig meget der er tilladt at spidse når man spidser raw food.

Aftensmad:Tagiatelli med pesto


1 zucchini og 1 gullerod  i tynde strimler
1 tomat
Pinjekerner til pynt

Pesto: olivenolie, basilikum, salt og citron

- Jeg tilføjede lidt persille og en masse pebber

Dessert:
Frosne hidbær, æblejuice, kokus g agavesirup,

2 Kommentare:

  1. Hejsa

    Det ser ellers lækkert ud - håber, du kommer vel igennem ugen :-)

    Vh Ida

    AntwortenLöschen
  2. Hej Lena.
    Hvor ser det bare lækkert ud....Glæder mig til at se mere :)

    AntwortenLöschen