Dienstag, 2. Oktober 2012

Udfordringsopgave del 2

Materialer






En del af det gamle glas er meget pænt, det skal bare gøres rent


























Jeg har lært hvordan man skærer glas
og øvet mig et par gange:






 Første forsøg gik ikke helt så godt, men jeg blev bedre :)













Til sidst så det sådan her ud:
















 noget bedre synes jeg :)







Spejlet der skal bruges til vinduet fik jeg ikke lov til at skære selv, vi har kun det spejl, jeg var lidt bange for at jeg ødelægger det.




 Træet skal slibes, først med maskine, de meget beskidte steder prøver jeg at komme af med med en kniv,.......


























Jeg sætter glasset i med små søm
















Indtilvidere synes jeg det er ret folt, desværre var der ikke nok spejl og det skal slibes og vokses en omgang mere inden det kan lakkes.







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen