Dienstag, 2. Oktober 2012

Tirsdag d. 02/10

Raw - Food dag 2 :)

Morgenmad: hidbær valnødgrød

Jeg kom desværre til at slette billedet ved at hente det fra mobilen til computeren,...

hidbær og sojamælk blandes, så kommer man hakkede valnødder og lidt agave sirup i.

Mellemmåltid:
 cashew, valnødder, rusiner, mandle og hasselnødder

 

 Smoothie:

jordbær, banan, kokusmælk, agavesirup, æblejuice og kakaopulver

- Jeg kan ikke anbefale denne smoothie, den smager ikke særlig godt, hidbærsmoothie i mandags var meget bedre. Tror der er for mange forskellige indgredienser, det er slet ikke til at smage hvad der er i.













Aftensmad: Italiensk salat - smager fantastisk :)

 

 

Ruccola, rødløg, nektarin, olivenolie og citronsaft
- jeg tilføjede soltørrede tomater.

Da jeg læste opskriften i bogen synes jeg det lyder godt nok mærkeligt at blande nektarin i salat, af den grund ville jeg prøve opskriften. Da jeg så laver salaten virker det utrolig kedelig at dressingen kun består af olivenolie og citron. Men det smager virkelig godt. Opskriften skal i hvertfald prøves igen!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen