Donnerstag, 11. Oktober 2012

Torsdag 04/10

Det er vist lidt en snydedag,..ida gjorde mig opmærksom på at soyamælk ikke er raw,...det var dog en del af min morgenmad den dag.

rusioner, parannødder og valnødder.

- soyamælk








Om aftenen havde jeg besæg af en veninde til at bage kage - her var det nødvendigt at bruge økologisk kakao da jeg ikke kunne skaffe kakaobønner.
Kagen blev i hvertfald rigtig god, det er en rigtig god opskrift som sagtens kan bruges igen.







Bunden:
150g parannødder,
4 blommer,
cashew og agave sirup

Det hele blandes sammen til det har konsistensen af grød,
i opskriften står der et par timer i køleskabet- vi brugte fryseren, det virkede fint og tog kon 20 min :)














Fyldet:
 4 bananer,
kakaopulver
hakkede mandler







Dekoration:
resten hakkede mandler og jordbær













Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen